Dla sklepu

Zapraszamy sklepy spożywcze do rejestrowania się w Polskim Portalu Żywnościowym jedzdobrze.pl w celu korzystania z uprawnień administratora strony sklepu w katalogu sklepów spożywczych i producentów żywności.

Sklep spożywczy to bardzo ważne miejsce dla jego klientów. Bez zakupów spożywczych, żyć niepodobna. Stali klienci zaopatrują się w określonym sklepie, ponieważ mają do niego zaufanie. Wierzą, że kupią tam dobre i świeże produkty. Przejawianie zaufania do kogoś jest wyrazem istnienia określonej więzi z daną osobą. Klienci, w których występuje więź z danym sklepem często o nim mówią „mój sklep”.

W dobie narastającej konkurencji warto zastanawiać się nad istnieniem więzi z grupą stałych klientów. Uświadamiać ją sobie, rozumieć ją, budować i pielęgnować. Sklep istnieje w świadomości klientów jako miejsce fizyczne, szyld, lokal i półki z potrzebnymi towarami, ale przede wszystkim znane klientom osoby z personelu. Fachowe, miłe i uśmiechnięte.

Obecnie rzeczywistość, w której żyjemy staje w coraz większym stopniu rzeczywistością internetową. W krajach, gdzie internet jest bardziej rozwinięty, niż w Polsce obserwuje się zjawisko określone słowami Billa Gatesa „Jeśli czegoś nie ma w internecie, to tego nie ma”. W podświadomości pojawia się teza, że czegoś nie umieszczono w internecie, to musi być w tym coś nie tak, więc jest to wypierane z rzeczywistości. Specjaliści uważają, że nawet małe osiedlowe sklepy, które nie będą istniały w internecie, będą stopniowo wypierane z rynku, nawet w przypadku istnienia przekonania, że ich klienci nie są użytkownikami netu.

Do sklepu umieszczonego w internecie można zajrzeć z dowolnego miejsca i o każdej porze. Poczuć, że w nim jesteśmy, bo widzimy go na ekranie. Możemy na spokojnie sprawdzić, co jest na półkach, czego w wigorze zakupów nie zauważaliśmy. Pomimo, że etykietę już wyrzuciliśmy na stronie sklepu możemy znaleźć wiele ważnych informacji o produkcie, który w nim kupiliśmy. Internetowa witryna sklepu umożliwia sporządzanie listy zakupów towarów dostępnych w naszym sklepie, a nawet przesłanie jej do sklepu, żeby nasze zakupy już na nas czekały.

Posiadanie przez dany sklep swojej własnej witryny internetowej staje się obecnie niezbędnym narzędzie budowania i pogłębiania więzi ze stałymi klientami.

Fundacja Jedz dobrze, realizując swoją misję, utworzyła Polski Portal Żywnościowy będący m.in. internetowym katalogiem sklepów spożywczych. Poprzez zarejestrowanie się w Portalu na zasadach wskazanych w jego regulaminie, można uzyskać uprawnienia administratora swojej strony w katalogu, przez co strona sklepu w katalogu może pełnić funkcję jego witryny internetowej. Można też synchronizować z Portalem system magazynowo kasowy sklepu co sprawi, że dostępna w katalogu oferta handlowa sklepu będzie na bieżąco automatycznie aktualizowana.

Materiały promocyjne do pobrania